Csoportos órák

Fit – Ball

Óriáslabda segítségével kondícionális és koordinációs képességeket egyaránt fejlesztő izületkímélő fitness tréning.
A gyakorlatokat labdával állva és a labdán ülve végezzük.

Ez egy dinamikus vidám óra. A legjobb minőségű R-med Fit-Ball labdát használjuk, amely teherbírása dinamikusan 300 kg, tehát nyugodtak lehetünk, biztosan elbír minket!

A labdás torna hatásai:

  • aerob állóképesség fejlesztése
  • zsírégetés az izomtömeg megtartása mellett
  • korrigálhatjuk a cellulitiszes bőrt
  • testtartás javítása
  • koordinációs képességek, így az egyensúly fejlesztése is
  • idegrendszeri felfrissülés

Alakformáló

Az órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Nincs koreográfia, ezért bárkinek ajánlható. Cél a testünk teljes átmozgatása és izmaink erősítése.

Hot-iron

Ez egy zenés, súlyzórudas, erőállóképességi edzés, ahol magas ismétlésszámmal dolgozunk. A Hot Iron edzésrendszere a biztonság és a hatékonyság érdekében periodizációra épül: Hot Iron I., II. és Cross.

Spinracing

Ez egy olyan mozgásforma, amelyet ajánlani tudok minden korosztály számára, hiszen nagyon egyszerű és követhető az edzés, és emellett nagyon jó kondíciófejlesztő. Ha eddig azt hitted, hogy ez csak egy unalmas biciklizés, akkor tévedsz!
Óráimon pörgős zenékre tekerünk, és mozgatjuk át az egész testünket, nem feledkezve meg a hát, vállöv és kar izmainak megmozgatásáról sem.

Core training

Ez egy alapvetően erő-állóképesség fejlesztő, egész testet átmozgató óra, ahol a nagy izomcsoportok erősítése mellett jelentős szerepet kapnak az antigravitációs izmok erősítése, nyújtása, valamint az egyensúlyozási képessségünk fejlesztése. A gyenge tartóizmok gerinc ès izületiproblák okozói lehetnek. A core training során tehát a törzs tartóizmait fejlesszük.

Step

Az egyik kedvencem. Szerintem mostanában méltatlanul kevés figyelmet kapnak az alap óratípusok, mint pl ez is. Tudom, sokan félnek az esetleges koreográfiától, de megnyugtatásul irom, hogy a lépéskombinációk bonyolultsága mindig a résztvevőkhöz igazodik. Az óra fő részét erő-állóképesség fejlesztő gyakorlatok teszik ki. Igaz, hogy az edzés nevében nem szerepelnek a “max, hard, hardcore, sparta, cross”kifejezések, de attól mèg egy igazan hatásos és élvezetes edzést takar. Az eszközigény mindössze egy step pad.