Csoportos órák

Fit – Ball

Óriáslabda segítségével kondícionális és koordinációs képességeket egyaránt fejlesztő izületkímélő fitness tréning.
A gyakorlatokat labdával állva és a labdán ülve végezzük.

Ez egy dinamikus vidám óra. A legjobb minőségű R-med Fit-Ball labdát használjuk, amely teherbírása dinamikusan 300 kg, tehát nyugodtak lehetünk, biztosan elbír minket!

A labdás torna hatásai:

  • aerob állóképesség fejlesztése
  • zsírégetés az izomtömeg megtartása mellett
  • korrigálhatjuk a cellulitiszes bőrt
  • testtartás javítása
  • koordinációs képességek, így az egyensúly fejlesztése is
  • idegrendszeri felfrissülés

Alakformáló

Az órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Nincs koreográfia, ezért bárkinek ajánlható. Cél a testünk teljes átmozgatása és izmaink erősítése.

Hot-iron

Ez egy zenés, súlyzórudas, erőállóképességi edzés, ahol magas ismétlésszámmal dolgozunk. A Hot Iron edzésrendszere a biztonság és a hatékonyság érdekében periodizációra épül: Hot Iron I., II. és Cross.

Spartan training

Óráimon funkcionális edzéseken vehetsz részt. Mit is jelent ez? Ez a funkcionális edzés összhangban van a mindennapi mozgásainkkal.

Edzés közben nem csak egy adott izomcsoportra koncentrálunk. A feladatok minden esetben összetettek, és éppen ezért életszerűek. Ugyanis a mindennapokban is használt, alkalmazott mozdulatokat, mozgásmintákat veszi alapul. Testünket komplex egészként használjuk, ami helyes kivitelezés esetén megköveteli az izmok és az idegrendszer összehangolt munkáját.

A Spartan órák szépsége többek között a sokszínűségben rejlik. A gyakorlatok sokféleségének csak a fantázia szab határt. Számtalan eszköz és mozgásforma segít, hogy ne legyen unalmas az edzés. Ilyenek pl. kettlebell, medicin labda, Gflex és egyéb felfüggesztéses eszközök, power band, tube, homokkal töltött zsák stb.

Hatalmas előnye, hogy teljes körű edzettséget biztosít. Nem csak egy-egy izom erejét növeli, hanem fejleszti pl. a robbanékonyságot, állóképességet, mozgáskoordinációt, gyorsaságot és még számos képességet. Mindezek mellett nem elhanyagolható a funkcionális edzés zsírégető és alakformáló hatása sem. Végül, de nem utolsó sorban, javítja a testtartást.

Gyere és próbáld ki Te is!

Sparrowbag

Napjaink egyik legkedveltebb és egyben legintenzívebb edzésmódszere.
A SPARROWBAG® homokkal töltött, melynek használata több szempontból is biztonságos. A gyakorlatvégzés közben a nehezített fogás és az ergonomikus forma miatt a zsák a test központi súlyvonalához közeli gyakorlatvégzést tesz lehetővé. Így hosszútávon is nagyon hatékonyan fejleszti a test izomzatát, de ízületeit nagyon kímélően terheli.
A SPARROWBAG® legnagyobb előnye, hogy a homok mikromozgása a gyakorlatok közben aktiválja azokat az izomcsoportokat is, amelyek funkcionalitás szempontjából stabilizálóként működnek. Tehát legnagyobb hatását a törzset stabilizáló izmokra fejti ki, amelyek így elősegítik a mozgatóizmok hatékonyabb működését és fejlődését. Ez nem csak az izommunkát fejleszti, de a test koordinációs képességét is, így javítva a stabil, és helyes testtartást. A jól kondicionált törzsizomzat pedig biztos alapot ad a végtagok mozgásához.

Spinracing

Ez egy olyan mozgásforma, amelyet ajánlani tudok minden korosztály számára, hiszen nagyon egyszerű és követhető az edzés, és emellett nagyon jó kondíciófejlesztő. Ha eddig azt hitted, hogy ez csak egy unalmas biciklizés, akkor tévedsz!
Óráimon pörgős zenékre tekerünk, és mozgatjuk át az egész testünket, nem feledkezve meg a hát, vállöv és kar izmainak megmozgatásáról sem.

Trambulin

A Trambulin olyan edzésfajta, amelyen trambulin eszköz segítségével lendületes aerobik mozdulatokkal, pörgős zenére, magas energiafelhasználással az ízületek terhelése nélkül formálhatod a tested alsó és felső részét is. Ráadásként néhány alakformáló gyakorlattal fejezzük be az órát.

Hogy miért jó? Mert:

  • az ugrálás öröme kiszakít a szürke hétköznapokból, közben pedig formálódik az alak és „ég a zsír”
  • kíméli az ízületeket, nincsenek nagy becsapódások a talajba, hiszen a trambulin átveszi az ütődéseket
    növeli az állóképességet

Próbáld ki és bulizz együtt velünk!

Core training

Ez egy alapvetően erő-állóképesség fejlesztő, egész testet átmozgató óra, ahol a nagy izomcsoportok erősítése mellett jelentős szerepet kapnak az antigravitációs izmok erősítése, nyújtása, valamint az egyensúlyozási képessségünk fejlesztése. A gyenge tartóizmok gerinc ès izületiproblák okozói lehetnek. A core training során tehát a törzs tartóizmait fejlesszük.

Step

Az egyik kedvencem. Szerintem mostanában méltatlanul kevés figyelmet kapnak az alap óratípusok, mint pl ez is. Tudom, sokan félnek az esetleges koreográfiától, de megnyugtatásul irom, hogy a lépéskombinációk bonyolultsága mindig a résztvevőkhöz igazodik. Az óra fő részét erő-állóképesség fejlesztő gyakorlatok teszik ki. Igaz, hogy az edzés nevében nem szerepelnek a “max, hard, hardcore, sparta, cross”kifejezések, de attól mèg egy igazan hatásos és élvezetes edzést takar. Az eszközigény mindössze egy step pad.