Csoportos órák

TRX

Az amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára az egyik leginnovatívabb fitnesz eszközzé vált világszerte. Előnye, hogy egyszerre több izmot megdolgoztatunk a saját testsúlyunkkal.

A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll, általában falra erősítik. Állítható a magassága, ezzel pedig a nehézségi fokozata. A saját testsúlyunkat használva valóban tokától a bokáig megdolgoztat bennünket ez a felfüggesztéses módszer, nagyon sok feladat elvégzésére alkalmas, az edzőtermi izolált gyakorlatokkal összehasonlítva a TRX több izomcsoportra koncentrál egy időben.

A TRX sokoldalú terheléssel jár, funkcionális, összetettek a mozgások. Az emberi testet, mint egységes rendszert állítja a középpontba.

  • Javítja az állóképességet,
  • a koordinációt, segíti a hajlékonyságot,
  • fejleszti a core (törzstartó) izmok stabilitását,
  • a testtartást is javítja.

Heti 2-3 edzéssel, néhány hónap alatt látványos eredmény érhető el, a fejlődés természetesen egyén függő, mint ahogyan a cél is az: van, aki karcsúsodni szeretne, más szálkásítani, valaki pedig a hátizmait szeretné erősíteni, hogy jobb legyen a tartása. Gyere és próbáld ki a Bestben a TRX-et!

Funkcionális edzés

Funkcionális edzés során gépek nélkül, saját testsúllyal vagy eszközökkel színesítve (fitball, TRX, gumiszalagok, stb.) hajtunk végre különböző nehézségű gyakorlatokat. A funkcionális edzés egyik legnagyobb előnye, hogy minden gyakorlatot egyénre szabottan tudunk nehezíteni vagy éppen könnyíteni, így mindenki saját magához mérten tudja végrehajtani a feladatot.

Nagyon sok olyan gyakorlat van, amelyeket különböző egyensúlyi pozíciókban kell végrehajtani, így lehetőségünk van egy gyakorlaton belül több izomcsoportot megdolgozni (hangsúlyozom itt is, hogy a nehézség teljesen egyénre szabott!).

Ez a fajta edzés több célt is szolgál: legyen a célod erőfejlesztés, fogyás, alakformálás, teljesítménynövelés vagy csupán az egészség fenntartása, a funkcionális edzés egy korszerű, megfelelő lehetőség számodra.

Gerinctorna

A csoportos gerinctorna kizárólag preventív (megelőző) jellegű. A torna célja az egészséges gerinc és a helyes testtartás kialakítása.

Ez nem csupán “hátedzés”! Nagyon sok izom és ízület szerepet játszik egy egészséges gerinc kialakításában. Gerinctornán a hátizmok mellett óriási hangsúlyt kapnak a törzsizmok (core izmok), a farizmok, a vállak, sőt még a lábizmok is. A tornán minden olyan testrészt mobilizálunk, erősítünk és nyújtunk, amiknek segítségével elkerülhetjük és megelőzhetjük a különböző gerincproblémákat.

Azoknak javasolt kifejezetten, akik ülőmunkát végeznek és sokat vezetnek! Ha te is szeretnéd megelőzni a gerincproblémákat, akkor várlak szeretettel az órámra!

Fit – Ball

Óriáslabda segítségével kondícionális és koordinációs képességeket egyaránt fejlesztő izületkímélő fitness tréning.
A gyakorlatokat labdával állva és a labdán ülve végezzük.

Ez egy dinamikus vidám óra. A legjobb minőségű R-med Fit-Ball labdát használjuk, amely teherbírása dinamikusan 300 kg, tehát nyugodtak lehetünk, biztosan elbír minket!

A labdás torna hatásai:

  • aerob állóképesség fejlesztése
  • zsírégetés az izomtömeg megtartása mellett
  • korrigálhatjuk a cellulitiszes bőrt
  • testtartás javítása
  • koordinációs képességek, így az egyensúly fejlesztése is
  • idegrendszeri felfrissülés

Alakformáló

Az órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Nincs koreográfia, ezért bárkinek ajánlható. Cél a testünk teljes átmozgatása és izmaink erősítése.

Hot-iron

Ez egy zenés, súlyzórudas, erőállóképességi edzés, ahol magas ismétlésszámmal dolgozunk. A Hot Iron edzésrendszere a biztonság és a hatékonyság érdekében periodizációra épül: Hot Iron I., II. és Cross.

Spinracing

Ez egy olyan mozgásforma, amelyet ajánlani tudok minden korosztály számára, hiszen nagyon egyszerű és követhető az edzés, és emellett nagyon jó kondíciófejlesztő. Ha eddig azt hitted, hogy ez csak egy unalmas biciklizés, akkor tévedsz!
Óráimon pörgős zenékre tekerünk, és mozgatjuk át az egész testünket, nem feledkezve meg a hát, vállöv és kar izmainak megmozgatásáról sem.