Csoportos órák

TRX

Az amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára az egyik leginnovatívabb fitnesz eszközzé vált világszerte. Előnye, hogy egyszerre több izmot megdolgoztatunk a saját testsúlyunkkal.

A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll, általában falra erősítik. Állítható a magassága, ezzel pedig a nehézségi fokozata. A saját testsúlyunkat használva valóban tokától a bokáig megdolgoztat bennünket ez a felfüggesztéses módszer, nagyon sok feladat elvégzésére alkalmas, az edzőtermi izolált gyakorlatokkal összehasonlítva a TRX több izomcsoportra koncentrál egy időben.

A TRX sokoldalú terheléssel jár, funkcionális, összetettek a mozgások. Az emberi testet, mint egységes rendszert állítja a középpontba.

  • Javítja az állóképességet,
  • a koordinációt, segíti a hajlékonyságot,
  • fejleszti a core (törzstartó) izmok stabilitását,
  • a testtartást is javítja.

Heti 2-3 edzéssel, néhány hónap alatt látványos eredmény érhető el, a fejlődés természetesen egyén függő, mint ahogyan a cél is az: van, aki karcsúsodni szeretne, más szálkásítani, valaki pedig a hátizmait szeretné erősíteni, hogy jobb legyen a tartása. Gyere és próbáld ki a Bestben a TRX-et!

Funkcionális edzés

Funkcionális edzés során gépek nélkül, saját testsúllyal vagy eszközökkel színesítve (fitball, TRX, gumiszalagok, stb.) hajtunk végre különböző nehézségű gyakorlatokat. A funkcionális edzés egyik legnagyobb előnye, hogy minden gyakorlatot egyénre szabottan tudunk nehezíteni vagy éppen könnyíteni, így mindenki saját magához mérten tudja végrehajtani a feladatot.

Nagyon sok olyan gyakorlat van, amelyeket különböző egyensúlyi pozíciókban kell végrehajtani, így lehetőségünk van egy gyakorlaton belül több izomcsoportot megdolgozni (hangsúlyozom itt is, hogy a nehézség teljesen egyénre szabott!).

Ez a fajta edzés több célt is szolgál: legyen a célod erőfejlesztés, fogyás, alakformálás, teljesítménynövelés vagy csupán az egészség fenntartása, a funkcionális edzés egy korszerű, megfelelő lehetőség számodra.

Gerinctorna

A csoportos gerinctorna kizárólag preventív (megelőző) jellegű. A torna célja az egészséges gerinc és a helyes testtartás kialakítása.

Ez nem csupán “hátedzés”! Nagyon sok izom és ízület szerepet játszik egy egészséges gerinc kialakításában. Gerinctornán a hátizmok mellett óriási hangsúlyt kapnak a törzsizmok (core izmok), a farizmok, a vállak, sőt még a lábizmok is. A tornán minden olyan testrészt mobilizálunk, erősítünk és nyújtunk, amiknek segítségével elkerülhetjük és megelőzhetjük a különböző gerincproblémákat.

Azoknak javasolt kifejezetten, akik ülőmunkát végeznek és sokat vezetnek! Ha te is szeretnéd megelőzni a gerincproblémákat, akkor várlak szeretettel az órámra!

Fit – Ball

Óriáslabda segítségével kondícionális és koordinációs képességeket egyaránt fejlesztő izületkímélő fitness tréning.
A gyakorlatokat labdával állva és a labdán ülve végezzük.

Ez egy dinamikus vidám óra. A legjobb minőségű R-med Fit-Ball labdát használjuk, amely teherbírása dinamikusan 300 kg, tehát nyugodtak lehetünk, biztosan elbír minket!

A labdás torna hatásai:

  • aerob állóképesség fejlesztése
  • zsírégetés az izomtömeg megtartása mellett
  • korrigálhatjuk a cellulitiszes bőrt
  • testtartás javítása
  • koordinációs képességek, így az egyensúly fejlesztése is
  • idegrendszeri felfrissülés

Alakformáló

Az órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Nincs koreográfia, ezért bárkinek ajánlható. Cél a testünk teljes átmozgatása és izmaink erősítése.

Hot-iron

Ez egy zenés, súlyzórudas, erőállóképességi edzés, ahol magas ismétlésszámmal dolgozunk. A Hot Iron edzésrendszere a biztonság és a hatékonyság érdekében periodizációra épül: Hot Iron I., II. és Cross.

12