Órarendek

Aerobik terem

hétfő

  • 18:00, SpinracingEz egy olyan mozgásforma, amelyet ajánlani tudok minden korosztály számára, hiszen nagyon egyszerű és követhető az edzés, és emellett nagyon jó kondíciófejlesztő. Ha eddig azt hitted, hogy ez csak egy unalmas biciklizés, akkor tévedsz! Óráimon pörgős zenékre tekerünk, és mozgatjuk át az egész testünket, nem feledkezve meg a hát, vállöv és kar izmainak megmozgatásáról sem., Jancsek Judit Jancsek Judit vagyok, spinracing edző. 1 hónappal ezelőtt költöztem Sopronba, korábban Siófokon edzősködtem. 15 évvel ezelőtt ültem először spinning bringára. Kezdetben csak egyszer-egyszer, majd ahogy egyre jobban ment, hetente többször is. Sok nehézségen segített át, hozott fordulatokat, számos barátot és ismerőst köszönhetek neki, legfőképpen pedig az egészségemet. Néhány évvel ezelőtt egy gerincműtéten estem át,előtte sok orvos lemondott rólam, köztük neves doktorokkal. A hitem,a sport múltam és a környezetem segítségével újra visszaülhettem a bringára és azóta edzőként és life-coachként igyekszem motiválni és edzeni mindazokat,akik szeretnek tekerni és azokat akik nem. Nyáron heti kétszer, szerdán (18.30 h) és pénteken (20.00h) várlak benneteket a Best Fitness teremben. Jelentkezés telefonon a 06 20 422 5701 vagy a Best oldalán és elérhetőségein keresztül.
  • 19:00, World Jumping, Büki Boglárka

kedd

  • 8:30, Fit - BallÓriáslabda segítségével kondícionális és koordinációs képességeket egyaránt fejlesztő izületkímélő fitness tréning. A gyakorlatokat labdával állva és a labdán ülve végezzük. Ez egy dinamikus vidám óra. A legjobb minőségű R-med Fit-Ball labdát használjuk, amely teherbírása dinamikusan 300 kg, tehát nyugodtak lehetünk, biztosan elbír minket! A labdás torna hatásai:
    • aerob állóképesség fejlesztése
    • zsírégetés az izomtömeg megtartása mellett
    • korrigálhatjuk a cellulitiszes bőrt
    • testtartás javítása
    • koordinációs képességek, így az egyensúly fejlesztése is
    • idegrendszeri felfrissülés
    , Tisza AnitaRemélem sokan kipróbáljátok a reggeli óráimat. 🙂  Tisza Anita vagyok. A Szegedi Tudományegyetem Sportedzői tanfolyamán végeztem, aerobic sportedzői szakon. A lakhelyemen, Kecskeméten nagyon szerettem a reggeli edzéseket, hiszen így frissebben indulhatunk a napnak. Remélem sokan kipróbáljátok a reggeli óráimat.
  • 17:00, AlakformálóAz órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Nincs koreográfia, ezért bárkinek ajánlható. Cél a testünk teljes átmozgatása és izmaink erősítése., Kuik DorinaCélom: megkedveltetni mindenkivel a mozgást. 2011-ben végeztem aerobik edzőként a Fitness Company-nál. Ezt követően kezdtem el itt a Best Fitness-ben aerobikot, majd később spinracinget is tartani. Célom: megkedveltetni mindenkivel a mozgást. Óráimon szeretném a kellemes, szórakoztató kikapcsolódást a fárasztó edzéssel kombinálni, amely által a jó közérzet megteremtéséért teszünk. Gyakorlat- és mozgásanyagomban a prevenció fontos szerepet játszik. [divider marginbottom="0" margintop="10"] Mit tudok edzéseimen garantálni? Ha ellátogatsz az óráimra, biztosan el fogsz fáradni, de jókedvűen, feltöltődve hagyod el a termet! Várlak szeretettel edzéseimen: Dorina
  • 19:00, GerinctornaA csoportos gerinctorna kizárólag preventív (megelőző) jellegű. A torna célja az egészséges gerinc és a helyes testtartás kialakítása. Ez nem csupán "hátedzés"! Nagyon sok izom és ízület szerepet játszik egy egészséges gerinc kialakításában. Gerinctornán a hátizmok mellett óriási hangsúlyt kapnak a törzsizmok (core izmok), a farizmok, a vállak, sőt még a lábizmok is. A tornán minden olyan testrészt mobilizálunk, erősítünk és nyújtunk, amiknek segítségével elkerülhetjük és megelőzhetjük a különböző gerincproblémákat. Azoknak javasolt kifejezetten, akik ülőmunkát végeznek és sokat vezetnek! Ha te is szeretnéd megelőzni a gerincproblémákat, akkor várlak szeretettel az órámra!, Németh Dániel (Némó)25 éves, sportimádó és örökmozgó edző vagyok. 2015-ben végeztem a szombathelyi sporttudományi egyetem rekreációszervezés és egészségfejlesztés szakán. Egyetemi tanulmányaim után elvégeztem egy nemzetközi sportfizioterápiás és rehabilitációs tréner képzést. Szeretek minden sportot, mozgást, de nálam a hangsúly mindig az egészségen és funkcionalitáson van, ezért is tartozik a két legkedveltebb mozgásformám közé a gerinctorna és a funkcionális edzés. Ha valamelyikről szeretnél többet megtudni és kipróbálni, akkor várlak szeretettel az óráimra!
  • 20:00, TRXAz amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára az egyik leginnovatívabb fitnesz eszközzé vált világszerte. Előnye, hogy egyszerre több izmot megdolgoztatunk a saját testsúlyunkkal. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll, általában falra erősítik. Állítható a magassága, ezzel pedig a nehézségi fokozata. A saját testsúlyunkat használva valóban tokától a bokáig megdolgoztat bennünket ez a felfüggesztéses módszer, nagyon sok feladat elvégzésére alkalmas, az edzőtermi izolált gyakorlatokkal összehasonlítva a TRX több izomcsoportra koncentrál egy időben. A TRX sokoldalú terheléssel jár, funkcionális, összetettek a mozgások. Az emberi testet, mint egységes rendszert állítja a középpontba.
    • Javítja az állóképességet,
    • a koordinációt, segíti a hajlékonyságot,
    • fejleszti a core (törzstartó) izmok stabilitását,
    • a testtartást is javítja.
    Heti 2-3 edzéssel, néhány hónap alatt látványos eredmény érhető el, a fejlődés természetesen egyén függő, mint ahogyan a cél is az: van, aki karcsúsodni szeretne, más szálkásítani, valaki pedig a hátizmait szeretné erősíteni, hogy jobb legyen a tartása. Gyere és próbáld ki a Bestben a TRX-et!
    , Kelemen Benjamin

szerda

  • 18:00, World Jumping, Büki Boglárka
  • 19:00, SpinracingEz egy olyan mozgásforma, amelyet ajánlani tudok minden korosztály számára, hiszen nagyon egyszerű és követhető az edzés, és emellett nagyon jó kondíciófejlesztő. Ha eddig azt hitted, hogy ez csak egy unalmas biciklizés, akkor tévedsz! Óráimon pörgős zenékre tekerünk, és mozgatjuk át az egész testünket, nem feledkezve meg a hát, vállöv és kar izmainak megmozgatásáról sem., Jancsek Judit Jancsek Judit vagyok, spinracing edző. 1 hónappal ezelőtt költöztem Sopronba, korábban Siófokon edzősködtem. 15 évvel ezelőtt ültem először spinning bringára. Kezdetben csak egyszer-egyszer, majd ahogy egyre jobban ment, hetente többször is. Sok nehézségen segített át, hozott fordulatokat, számos barátot és ismerőst köszönhetek neki, legfőképpen pedig az egészségemet. Néhány évvel ezelőtt egy gerincműtéten estem át,előtte sok orvos lemondott rólam, köztük neves doktorokkal. A hitem,a sport múltam és a környezetem segítségével újra visszaülhettem a bringára és azóta edzőként és life-coachként igyekszem motiválni és edzeni mindazokat,akik szeretnek tekerni és azokat akik nem. Nyáron heti kétszer, szerdán (18.30 h) és pénteken (20.00h) várlak benneteket a Best Fitness teremben. Jelentkezés telefonon a 06 20 422 5701 vagy a Best oldalán és elérhetőségein keresztül.

csütörtök

  • 18:00, AlakformálóAz órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Nincs koreográfia, ezért bárkinek ajánlható. Cél a testünk teljes átmozgatása és izmaink erősítése., Kuik DorinaCélom: megkedveltetni mindenkivel a mozgást. 2011-ben végeztem aerobik edzőként a Fitness Company-nál. Ezt követően kezdtem el itt a Best Fitness-ben aerobikot, majd később spinracinget is tartani. Célom: megkedveltetni mindenkivel a mozgást. Óráimon szeretném a kellemes, szórakoztató kikapcsolódást a fárasztó edzéssel kombinálni, amely által a jó közérzet megteremtéséért teszünk. Gyakorlat- és mozgásanyagomban a prevenció fontos szerepet játszik. [divider marginbottom="0" margintop="10"] Mit tudok edzéseimen garantálni? Ha ellátogatsz az óráimra, biztosan el fogsz fáradni, de jókedvűen, feltöltődve hagyod el a termet! Várlak szeretettel edzéseimen: Dorina
  • 19:00, GerinctornaA csoportos gerinctorna kizárólag preventív (megelőző) jellegű. A torna célja az egészséges gerinc és a helyes testtartás kialakítása. Ez nem csupán "hátedzés"! Nagyon sok izom és ízület szerepet játszik egy egészséges gerinc kialakításában. Gerinctornán a hátizmok mellett óriási hangsúlyt kapnak a törzsizmok (core izmok), a farizmok, a vállak, sőt még a lábizmok is. A tornán minden olyan testrészt mobilizálunk, erősítünk és nyújtunk, amiknek segítségével elkerülhetjük és megelőzhetjük a különböző gerincproblémákat. Azoknak javasolt kifejezetten, akik ülőmunkát végeznek és sokat vezetnek! Ha te is szeretnéd megelőzni a gerincproblémákat, akkor várlak szeretettel az órámra!, Németh Dániel (Némó)25 éves, sportimádó és örökmozgó edző vagyok. 2015-ben végeztem a szombathelyi sporttudományi egyetem rekreációszervezés és egészségfejlesztés szakán. Egyetemi tanulmányaim után elvégeztem egy nemzetközi sportfizioterápiás és rehabilitációs tréner képzést. Szeretek minden sportot, mozgást, de nálam a hangsúly mindig az egészségen és funkcionalitáson van, ezért is tartozik a két legkedveltebb mozgásformám közé a gerinctorna és a funkcionális edzés. Ha valamelyikről szeretnél többet megtudni és kipróbálni, akkor várlak szeretettel az óráimra!
  • 20:00, TRXAz amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára az egyik leginnovatívabb fitnesz eszközzé vált világszerte. Előnye, hogy egyszerre több izmot megdolgoztatunk a saját testsúlyunkkal. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll, általában falra erősítik. Állítható a magassága, ezzel pedig a nehézségi fokozata. A saját testsúlyunkat használva valóban tokától a bokáig megdolgoztat bennünket ez a felfüggesztéses módszer, nagyon sok feladat elvégzésére alkalmas, az edzőtermi izolált gyakorlatokkal összehasonlítva a TRX több izomcsoportra koncentrál egy időben. A TRX sokoldalú terheléssel jár, funkcionális, összetettek a mozgások. Az emberi testet, mint egységes rendszert állítja a középpontba.
    • Javítja az állóképességet,
    • a koordinációt, segíti a hajlékonyságot,
    • fejleszti a core (törzstartó) izmok stabilitását,
    • a testtartást is javítja.
    Heti 2-3 edzéssel, néhány hónap alatt látványos eredmény érhető el, a fejlődés természetesen egyén függő, mint ahogyan a cél is az: van, aki karcsúsodni szeretne, más szálkásítani, valaki pedig a hátizmait szeretné erősíteni, hogy jobb legyen a tartása. Gyere és próbáld ki a Bestben a TRX-et!
    , Kelemen Benjamin

péntek

  • 8:30, Fit - BallÓriáslabda segítségével kondícionális és koordinációs képességeket egyaránt fejlesztő izületkímélő fitness tréning. A gyakorlatokat labdával állva és a labdán ülve végezzük. Ez egy dinamikus vidám óra. A legjobb minőségű R-med Fit-Ball labdát használjuk, amely teherbírása dinamikusan 300 kg, tehát nyugodtak lehetünk, biztosan elbír minket! A labdás torna hatásai:
    • aerob állóképesség fejlesztése
    • zsírégetés az izomtömeg megtartása mellett
    • korrigálhatjuk a cellulitiszes bőrt
    • testtartás javítása
    • koordinációs képességek, így az egyensúly fejlesztése is
    • idegrendszeri felfrissülés
    , Tisza AnitaRemélem sokan kipróbáljátok a reggeli óráimat. 🙂  Tisza Anita vagyok. A Szegedi Tudományegyetem Sportedzői tanfolyamán végeztem, aerobic sportedzői szakon. A lakhelyemen, Kecskeméten nagyon szerettem a reggeli edzéseket, hiszen így frissebben indulhatunk a napnak. Remélem sokan kipróbáljátok a reggeli óráimat.
  • 18:00, World Jumping, Büki Boglárka
  • 19:00, SpinracingEz egy olyan mozgásforma, amelyet ajánlani tudok minden korosztály számára, hiszen nagyon egyszerű és követhető az edzés, és emellett nagyon jó kondíciófejlesztő. Ha eddig azt hitted, hogy ez csak egy unalmas biciklizés, akkor tévedsz! Óráimon pörgős zenékre tekerünk, és mozgatjuk át az egész testünket, nem feledkezve meg a hát, vállöv és kar izmainak megmozgatásáról sem., Jancsek Judit Jancsek Judit vagyok, spinracing edző. 1 hónappal ezelőtt költöztem Sopronba, korábban Siófokon edzősködtem. 15 évvel ezelőtt ültem először spinning bringára. Kezdetben csak egyszer-egyszer, majd ahogy egyre jobban ment, hetente többször is. Sok nehézségen segített át, hozott fordulatokat, számos barátot és ismerőst köszönhetek neki, legfőképpen pedig az egészségemet. Néhány évvel ezelőtt egy gerincműtéten estem át,előtte sok orvos lemondott rólam, köztük neves doktorokkal. A hitem,a sport múltam és a környezetem segítségével újra visszaülhettem a bringára és azóta edzőként és life-coachként igyekszem motiválni és edzeni mindazokat,akik szeretnek tekerni és azokat akik nem. Nyáron heti kétszer, szerdán (18.30 h) és pénteken (20.00h) várlak benneteket a Best Fitness teremben. Jelentkezés telefonon a 06 20 422 5701 vagy a Best oldalán és elérhetőségein keresztül.
hétkedszecsüpénszovas
8:30
17:00
18:00
19:00
20:00